Tuesday, October 13, 2009

strange journey...

Ni ak nk cita pasal yg aku dh janji ari ahad ari2, sori r ni baru aku da masa nk update blog ni, 2 pn curi sikit masa aku sebelum nk masuk tandas japg..

Petang ahad 2, rizal si kawan aku ajak g merendek…huh, koramng jgn nk pikir plek, ak selalu guna istilah 2 utk g jalan2. memang ktorg xde arah tujuan, just nk menghilangkan kekusutan dlm jiwa dan merungkai masalah dalam benak ni…

Memang dh xde tujuan, kitorg pakai masuk je kmpg org wlpn x dak kena mengena dgn kitorg. Pas2, g stesen ketapi just tny kaunter ttp kul bpa…huh kesengalan terserlah…pas2, kitorg jalan lg (naik motor la). Pny lah explore tmpt aku stdy ni, actually jauh sikit dr tempat aku, tp still 1 daerah, kitorg jumpa kolam air panas, siap jumpa org ori lg, baru aku tau kat sini da org ori (org asli) huhu..

Sayangnya kolam air panas 2, x dbgnkn lawa2, aku rasa memg hairan giler,
- 1, kolam 2 terletak di kawasan yg sejuk, kitorg nek moto kul 6 nk g kwsn 2 dh rsa sejuk mcm kat Cameron.
- 2, tempat 2 memang kmpg n org bt xtau jer dgn kolam 2 yg nmpak berasap, dh ler kolam 2 mcm sawah jer, bau hanyir tanah, n tepi2 tu, penuh dgn samak samun…

Huh, dh lah, kitorg balik naik moto berdua masa mghrib lalu jalan hutan yg da 1 2 kereta ja, punya lah aku baca mcm2 ayat dlm ati ni, xnak jd mcm perjalanan kitorg ke lumut dulu yg pernah aku cita kat sini n xnk jd mcm kwn aku yg xcident sorg2 masa mghrib…

Sori ek kalu ayat aku ni mcm keli enggg sikit.

No comments:

Post a Comment