Friday, October 16, 2009

G KL lg...

Semalam aku n rizal g jalan2 KL lg..huh..mula dgn dia send mesej kat aku masa dia kat dlm kelas lg, tny ak nk g KL, aku trus je ok.huhu..just g nk hilang serabut yang berserabut dlam kepala hotak kitorg ni dek dh lama x g jalan mana2…hehe..pg dgn tiada arah tujuan berkeliaran sana-sini. Huhu…memang boleh tgk pelbagai kerenah manusia yg aku terpaksa hadapi.huhu..

Satu
Masa kat dlm komuter perjalanan g. da sorg budak pmpuan cina ni, berdiri membelakangkan aku, budak sekolah cina pakai skirt duduk depan aku..huhu..paham2 je lah…

Dua
Masa balik, kitorg terpaksa berlari-lari takut tertinggal tren.huhu…terima kasih pak cik, yg bg kitorg potong Q..mesti bengkek jer pak cik 2, dh la no giliran dia baru naik, kitorg terus sampai n g akunter tny train pukul 8.pd hal masa tu dh pukul 7.56..huhu..masa tu, kitorg dh rasa mcm dlm amazing race dh…terima kasih pakcik n semoga murah rezeki..hehe..

Tiga
Masa kat atas tren, ada sorg pmpuan ni aku nmpak dia boleh mkn kfc sorg2 dia.rileks je, tnpa menghiraukan mamat yg da sebelah dia 2…aku ckp pd rizal, dia 2 duduk dgn pakwe dia ke. Rizal ckp kat aku diam. Suara ko dh ler mcm halilintar, boleh dgr 2..huhu..

Sebenarnya da byk lg yg aku jumpa semalam. Tp, cukuplh takat 2 jer aku citer…

Kesengalan terserlah bila aku g sogo just beli boxer n stoking.murah 2….hehe…n knp lah kitorg berlari pd hal, tren kul 9.45 ada lg…huhu..

Kalu korg nk tau semalam kitorg g just window shoping n mkn2..huhu…aku, kalu nk beli kasut or pakaian mahal2 ni, sori lah.not ,my type..lebih baik aku habiskan duit isi perut..huhu…

No comments:

Post a Comment