Wednesday, October 28, 2009

made in Malay...

aku bukan nk kondem @ rendah2kan brgn buatan malaysia. tp, aku just teringat nk masukkn entri ni bila aku dok berangan ..huh...

aku just nk kritik filem melayu...

minggu lepas kwn aku pgl n tunjuk pd aku yg aku x pernah terperasan selama ni. masa 2 dia tgh layan cita syurga cinta yg pelakon dia Awal n Heliza tu... korg nk tau apa yg dia tunjuk?

kalu korg betul2 perhatikan hari 1st si Irham nak antar si ikmal g sekolah...yg bengongnya boleh lihat:

1- stokin ikmal panjang n hitam masa kt umah. bila smpai sekolah,l stokin tu jd pendek n putih.

2- kasut si irham plak hitam bila kat umah n jd putih smpai kat sekolah...

aper kes???

yg lain2 hal aku xtau, malas aku nk dok kaji bukan dpt gaji pn.huh..yg pastinya myb org x perasan bnda ni. ak yg lyn 2,3 kali pn x perasan...

No comments:

Post a Comment