Wednesday, October 7, 2009

enjit2 semut sapa sakit naik atas...

tajuk kat atas 2, aku x tau lah berkaitan ke x dgn aku pnya entri ni...korang layan je lah..

aku baru balik dr kelas. asyik2 baru balik dr kelas, ye lah dah namanya student!!!

kelas pg td adalah kelas aku yg tersempoi, the 1st class like that in Malasyi...huhu..korang nak tau x, ari ni lect aku bt tny2 soalan..sapa xleh jawab naik atas kerusi..huhu...

lecturer aku sorang perempuan yg masih bujang n masih muda..tp aku agak suka dgn cara dia ngajar..suka cara ngajar, bukan suka kat dia n boleh bt couple!

nasib baik aku dr golongan yag boleh jawab soalan n aku x perlu bersusah payah untuk tanggalkan kasut n naik atas kerusi 2 sambil control macho krn aku dh sememangnya macho di kalngan org yg x macho..huhu...

2 comments:

  1. tengku_fir21
    huhu..gitulah gamaknya..naseb bek x kena diri atas meja..huhu...tp kitorg x kisah pn, sebab kelas 2 fun..

    ReplyDelete