Sunday, January 9, 2011

pembaharuan...

kata org berjalan ke hadapan...memang lah, buikan ketam nk jalan senget..haha...

ok, main pointnyer kat sini aku nk cite lah kat korg semua, kalu x terperasan ap dh jd kat blog aku ni...

ape benda yg tukar 2 bukanlah disebabkan ape2 yg mempengaruhinya sama ada taun baru @ besday aku @ besday blog ni...xde maknenyer!!!

sesaje aku tukar sikit2 buat perubahan...

1. layout aku dh tukar kpd hitam : aku rasa hitam ni elegance, ekslusif n simple...

2. aku dh masukkan balik ads Nuffnang aku 2..so, korg rajin2 lah klik ek...aku klik engkau, engkau klik aku.

3. aku dh x letak lg lagu. sebabnyer aku rasa bila da lagu 2, mcm menyusahkan jer org nk baca blog aku ni w/p aku tau xde lah ramai mana pon yg melepak kat blog ni kan..

pssst : AJL malam ni kat tv3. kalu lagu yg menang 2, lagu yg aku minat, maybe aku akan letak lagu dlm blog ni...

No comments:

Post a Comment