Friday, January 7, 2011

ke'serem'an...

"mlm ni byk cinte hantu..dhla tggl berdua je ngn balqis...tv3,astro prima n 701..last2 tutup tv naik atas msuk bilik main tenet lg bgus...haha.."
tu status kakak ipar aku malam tadi kat FB dia. 
aku pon xtau ape dh jd dgn tv @ penerbit filem skrg ni...x habis2 kalut nk dok tayang citer seram....hehe...
'sekadar gambar hiasan'







gambar kat atas 2 aku rembat jer kat Mr Google. aku taip filem seram dia keluar gambar ni..so aku letak je lah...
tau nape aku komplen pasal ni?  op kos lah aku brapa minat citer seram...huhu...tp, aku tg gak kalu komedi seram 2, aku tgk gak la... 
:- minggu depan kwn aku ajak tgk filem Khurafat yg akan tayang kat Uni aku ni...ngeh2 -:
 

2 comments:

  1. thanks cikgu! entah ler..hehe... seram lah kot..mr. gogle yg bg gambar 2.

    ReplyDelete