Wednesday, October 6, 2010

kenagan terindah..

Dlm kesibukan yg melanda, aku tetap nk masukkan entry ni…Pernah x korang teringat @ saje2 mengingat balik kenangan lama korang masa zaman kecik-dulu??? Ye lah, kot2, mase sebelum tidor, tengah kat dlm tandas ke @ kat mane-mane jer yg boleh menyebabkan imaginasi korang terlayang ke masa lampau…

Malas aku nk merepek byk2, layan video nih.

video

Amacam, video ni aku amik dr fesbuk salah sorang kwn aku. Aku pon lpa sapa, jgn marah… bila tgk video ni, terus terimbas kenanganku ke zaman kanak-kanak, memang masa kecik-kecik dulu, zaman kanak-kanak riang ribena, selalunya apa yg kita main dgn kwn yg berunsurkan perlawanan, mesti nk menang. Kalu ade org bt dajal, kita akan lawan habis-habisan sampai boleh nangis..haha..korg pon mcm 2 kan…kalu x, kesian lah, x normal lah korang…

No comments:

Post a Comment