Sunday, October 3, 2010

perihal menolong...

Actually, bila habis aku taip untuk entri ni, aku terpikir sama da nk post @ x…ahhh, lantak r, aku nk post gak. Apa yg aku dh tulis adalah berbunyi spt berikut:

Aku malas dh membebel kat blog nih, nnt x pasal2 org cop blog aku ni, blog bebel mcm mak nenek…

Huh, tp, aku still nk ckp gak.

my dear blog…
Aku bukan nk mengungkit, tp, aku gak insan biasa yg ada perasaan…
cerita dia cenggini...bila org mintak tolong, aku ckp x nak! Ya, aku da reason aku sndr y im prefer not to help. +pula aku tgh ada keja yg rasa lebih pntg…
Bila aku ckp x nak, terus org ungkit yg dia pernah tolong aku, selalu sgt tnp diminta pon tolong gak…tp, cara ayat dia mcm aku x pernah tlg lgsg! Aku rasa, apa yg aku dh pernah bt lg lebih kot, aku bt benda yg menguntungkan semua org, yg benefit dia pd org yg lebih dr sorg n hampir semua yg hidup dgn aku…

Perlu ke aku nk ckp semua ni, nk ungkit balik 1 per 1 apa yg aku dh buat…Ko ade???

No comments:

Post a Comment