Saturday, April 17, 2010

penilian terhadap orang...

aku baru je balik dr umah abg aku... dgn 2 tujuan yg hampir2 sama...

g nk jumap my mom n dad yg baru balik dr Umrah n nk tgk anak buah baru aku 2... comel sgt...hehe...2 anak buah @ anak sedara...
anak sendiri??? hehe..xtau lah bila...hanya takdir yg menentukan...chewwah!

ok, cerita ni kurg berkitan dgn title entri ak... just 4 intro...sori...

ok, kat umah abg aku 2, da mak mertua dia @ mak isteri abg aku ni. paham??? dia jaga anak dia @ isteri abg aku ni. ya lah kan dalam pantang..

baiknyer dia...memang salah telahan aku selama ni...aku ingat dia ni jenis org yg 'act'...

tp, bila dah dok lebih kurg 2 hari 2 malam kat c2, barulah aku tau n sedar yg kita x boleh nak 'cop' sesorg tu just sekali berjumpa...

makcik, saya mintak mahap byk2...tp, aku malu lah nk mengaku...aku ni manusia biasa, ada gak egonya...

p/s: banyak pahala jaga orang sakit...

No comments:

Post a Comment