Saturday, April 24, 2010

mood : kepala ku x stabil / penilaian terhadap diri

ari ni ari ke 2 aku exam... lepas 1st paper aku ari selasa lepas..huhu..

subjek major yg agak mengecewakan...tp, harap2 ok lah...insya Allh, aku dh bt yg terbaik...

masa ni aku sgt mengantuk. letih...huh...

ok, tamat. bawah ni aku nk sambung ckit...sori r kalu terlebih pjg n buatkan korg rasa boring lak...


aku terpikir benda ni sebelum aku masuk mandi ptg td. aku masuk ke bilik air lah, xkn benda 2 pn aku nk kena explain...

ok, actuly aku terpikir pasal diriku yg selalu memprotes @ mengomen ttg apa2 pasal org lain. hampir semua benda nk komen. n yg paling buruk perangai aku ni adalah rasa apa yg org bt semua salah... rasa mcm aku ja yg perfect...

tp, bila pikir balik, mesti sesorg 2 da sebab dia sendiri bila dia bt cm 2...dh jenis dia mcm 2, nk bt cm na kan. kalu aku suka mkn ikan, bukan semua org suka mkn ikan. so, bt pa aku nk kisah ttg idup org lain pd hal xdk kena mengena dgn aku pn...yg nk susah nya dia, dia xpernah kacau hidup aku...

sori ter'emo' lak...

No comments:

Post a Comment