Saturday, August 29, 2009

kepala hotak kat lutut

ari ni aku teman kawan aku(B)g KL, teman dia g low yatt coz nak cari externel hard disk. aku just g nak cari cooler pad aku yg dah bunyi macam kabota bruk dah...huhu...senagl x kitorang bertolak dari sempadan Selangor-Perak lebih kurang kul 5, nek komuter.

sampai kat stesen rawang, kitorang kena tukar tren, so masa aku nak turun tangga kat stesen 2, jem plak..bila turn aku kat tangga aku baru lah aku tau, da couple bukan malay, duduk kat tangga 2...boleh plak cam 2...korang tau lah kan, kalu orang turun dr komuter mestilah ramai berpususu keluar kan, yg 2 orang ni boleh plak selamba badak! duduk kat situ mcm x dak pa2!

arghhhh...senggggggallllll! kurang pahala posa aku..


dua ekor ni da otak, cuma x berakal

No comments:

Post a Comment