Tuesday, February 24, 2009

impian ku

aku dah masukkan entri ni semalam, tapi aku x tau lak apsal dia x keluar.rasa mcm dah malas nak masukkan balik, tapi drpd aku x bua pa2, baik aku tulis buat tatapan korang..2 kalu korang nak baca la, kalu x nak biar lah, aku x kisah punn
aku sekarang bermastautin di sebuah negara yang mengeluarkan kereta nasionalnya yang kebanggaan rakyatnya, Malaysia.. apsal aku tilis pasal ni..ha, yang sebenarnya, aku sekarang bermastautin di sebuah tempat atau wilayah, atau pekan, entah, ape lah..yang mengeluarkan kereta tersebut.
akibat daripada perkara tersebut, dengan keizinan Allah aku dapat menyaksikan bertreler-treler keluar masuk dengan memuatkan kereta-kereta yang dikeluarkan oleh kilang tersebut, so, ini bermakna, aku antara orang pertama yang dapat tengok model kereta kalau lah pengeluarnya mengeluarkan model baru..kebanggan buat ku..
tatkala aku menyaksikan kereta-kereta tersebut, aku terfikit, kalaulah salah satu kiereta 2 dapat kat aku, kan bagus, x pyah banyak satu pun x pe..yalah aku bukan xnak kereta lagi mewah, kan aku ni student, kalu dapat free jenis 2 pun dikira ok nak dibandingkan dgn org yg x dapat..
tp impian ku naka dapat kereta free, hanya lah impian... da ke sape2 nak bg aku kereta..

No comments:

Post a Comment