Monday, February 2, 2009

berdengkur..

alahamdulillah. dapat gak aku melepaskan rindu setelah lama aku di perantauan jauh dari keluarga..x lah lama sgt..3 minggu ja.. aku balik kg dengan perkhidmatan KTMB. orang kata nek tren ni lambat, tp aku xkisah janji smpai n bajet...lg satu, dia trip malam, so duduk ja kat dalam 2, aku terus tido..huhu

nak dijadikan cerita, lepas seminggu aku kat desa tercintan, aku balik kat tempat ni balik..masa nak perjalanan balik, aku tengah rancak sembang dgn kawan aku ni, terdengar mcm ekzos(tp x la sgt) aku tengok belakang ruponya da la sorang pak cik ni tidur..maybe letih sgt kot..janji aku boleh tidor..yg kesiannya tu, semua orang tgk dia..besa la manusia kalu orang lain buat dia heran, tapi kalau diorang sendiri yg buat, sapa kisah..aku pun x kisah!

No comments:

Post a Comment