Monday, April 18, 2011

rakyat Malaysia yg pemurah...


Demam exam dh bermula…tp, aku jer yg x demam2 lg…hadoiii, npe lah aku jd malas smpai mcm ni…dh ler dgn xder stdy week, tp aku still x stdy lg…setan mana tah yg rasuk dlm bdn aku ni...

Sudah, aku x nk citer lg pasal diri aku yg aku rasa korg pon dh jemu kot dgn cita2 pasal aku ni.

Pernah terpikir x kita (rakyat Malaysia) yg sgt cintakan Negara yg terChenta ini, sgt bagus, sgt baik, sgt pemurah…huhu…

Pernah terpikir x, kita ni sgt baik sehinggakan sanggup beratur panjang, bersesak-sesak dalam jam utk bg duit kat kerajaan yg sgt di sayangi… Ok, aku bukan nk pertikai hal kerajaan @ pembangkang ok!

Kita sanggup beratur panjang sampai stress, tension n maki2 org sebelah masa nk bayar tol…huhu… 

“nak bg duit pon susah!!!” kata kawan bapak aku..huhu…

No comments:

Post a Comment