Saturday, August 7, 2010

gua vs smoker

Salam u all… n salam sejahtera kpd yg non-Muslim…
U all, memg my frenz lor….hehe…

Kali ni aku nk guna bhs yg sempoi sikit. Aku nk tukarkan ‘aku’ kpd ‘gua’…haha…biar r poyo sekali sekala…

Ok2, balik pd niat aku yg asal tulis en3 ni… eh, salah gua.

Dh lame gua pikirkan benda ni… persoalan yang selalu timbul dalam benak pikiran gua ni adalah seperti berikut:

Kenape smoker boleh beli rokok yang harganya hamper rm 10 @ lebih stiap ari, tp, x boleh beli brk keperluan asas utk diri sndr???

Ye lah, kalu sekali dua guna barang gua, gua xkisah. Tp, kalu dah every day, every time sape x bengkek… ye lah, yg gua pernah ckp, barang ribu riban boleh beli tp yg
seringgit dua x boleh beli…gua bukan kedekut ok! Tp dia yg kedekut dgn diri sndri x bertempat lak tu…

p/s: just luahan hati. Xdak kena mengena dgn smoker yg masih idup @ yg telah mati

No comments:

Post a Comment